На весь придбаний товар поширюється гарантія, встановлена виробником.
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів в товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або керівництвом по його експлуатації). Повернення і заміна товару належної якості може бути зроблена в строк до 14 днів з моменту купівлі. Це право гарантує вам "Закон про захист прав споживача". Щоб використати цю можливість, будь ласка переконаєтеся що:
- Товар не знаходився у вживанні та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів установки і т. п.
- Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування.
- Збережені всі ярлики та заводське маркування.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини і матеріали (олії, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники і т. п.). Цей вид товару перевіряється на його цілісність і працездатність у момент отримання. На електричні Товари - гарантія не поширюється і обмежується фактом працездатності на момент монтажу.
Товар, що має візуальні дефекти (обумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його повна вартість.
Якщо товар підлягає поверненню із-за його дефекту, і він вже встановлювався на автомобіль, Вам надати наступні документи:
- Заключення сервісної станції про проведення робіт по установці цього товару на автомобіль клієнта і його непридатності;
- Копію заказ-наряду автосервісу, де робилася установка товару на автомобіль;
- Документ, підтверджуючий факт придбання Товару у Продавця.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у претензії Вам може бути відмовлено у разі самостійного встановлення запчастин.
Згідно з Законом про «Захист прав споживачів», продавець зобов’язаний прийняти товар неналежної якості у покупця та, у разі необхідності, провести перевірку якості товару. Продавець зобов’язаний провести перевірку в термін не більше 30 календарних діб. У разі, якщо товар було вироблено за межами України, перевірка може зайняти до 60 діб. Після проведення перевірки, може бути проведено гарантійний ремонт товару з недоліками, виниклими з вини виробника. Якщо проведення ремонту неможливе, то при пред'явленні експертного висновку у встановлені законом терміни ми здійснимо заміну товару із заводським дефектом на товар належної якості, або повернення грошових коштів впродовж 10 днів з дня пред'явлення такої вимоги.
Більш докладно про гарантійне обслуговування питайте у менеджерів в інтернет-магазині PARTSBOX.COM.UA. Адреса: м.Київ, просп. Палладіна 32Б.
Для мешканців Києва обмін або повернення товару проводиться при наявності паспорту в офісі за адресою:
м. Київ, просп. Ак. Палладіна 32-Б в робочий час, в суботу – з 9 до 16 годин.
Телефон: (050)766-06-20
Повернення грошових коштів за повернений клієнтом товар здійснюється лише після надання копії документу що засвідчує особу.
Мешканці регіонів можуть обміняти товар, виславши його через "Нову пошту" на тих же умовах збереження товарного виду.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на товар якщо:
- Природній зношуваності, або вичерпаному ресурсі;
- випадкових ушкодженнях, заподіяних клієнтом або виниклих із-за недбалості або при використанні (дії рідин, пилу, сторонніх предметів і т. д.);
- ушкодженні під час стихійних лих;
- ушкодженні, викликаному аварійною зміною напруги електромережі, неправильним підключенням;
- ушкодженні із-за дефектів системи, в якій був використаний придбаний товар;
- ушкодженні із-за використання не за призначенням або порушення правил експлуатації.